Článek například jako novinku umí napsat a vložit skoro každý, ale jak ji napsat správně a nejlépe aby měla SEO účinek pro webovou prezentaci? K tomu slouží manuál níže.
Například článek pro firmu, která chce posílit klíčové slovo „Autodoprava“
- Napište si článek ve Wordu, tak aby měl hlavu a patu
- Nadpis článku by měl obsahovat v nadpisu klíčové slovo „autodoprava“ může být i v jiném tvaru, jako například „autodopravě,“ apod.
- Nadpis článku by neměl být moc dlouhý
- Čím delší text článku, tím lépe, minimálně 200 znaků. Roboti vyhledávačů mají rádi dlouhé texty.
- Článek musí být originální, nikoli oněkud zkopírovaný tex, například z Wikipedie. Roboti vyhledávačů nemají rádi duplicitní texty a článek tak může ve finále uškodit, než vylepšit pozici.
- Článek by měl mít ideálně alespoň 2 odstavce. Nejlepší je však 6 odstavců.
- Článek by měl mít nadpisy. Nejlépe 6 nadpisů, i když jeden stačí. Tyto nadpisy by měli mít kód h2,h3,h4,h5,h6. Chronologicky za sebou, ze shora dolu, dle kódu webu.
- V článku můžou být 3 externí odkazy na klíčovém slově, nebo v každém odstavci interní odkaz.
- Každý odkaz by měl mít jinou url adresu. Špatně je mít všechny url stejné, na stejná klíčová slova.
- Samozřejmě nejlepším řešením je vložit co nejvíce článků za měsíc. Třeba přidat článek každých 15 minut, když to někdo zvládne a nejlépe z jiné IP. Jinak pro zvýšení konkurence schopnosti postačí pro klíčové slovo článek 2x za měsíc.
- A nakonec u článku doplnit správně metakey a metadata.
Jak se přihlásit na web?
Viz odkaz: Přihlášení do administrace
Jak vytvořit tpětný odkaz: