logo

+420 739 220 845, +420 734 429 443,  absolutus@absolutus.cz, PO-ČT : 9:00-17:00, PÁ : 9:00-12:00

chci webeshopseografikaochranaJoomlaprodatprodatgdpr

Jak napsat správně SEO Článek?

Článek například jako novinku umí napsat a vložit skoro každý, ale jak ji napsat správně a nejlépe aby měla SEO účinek pro webovou prezentaci? K tomu slouží manuál níže.

Například článek pro firmu, která chce posílit klíčové slovo „Autodoprava

  1. Napište si článek ve Wordu, tak aby měl hlavu a patu
  2. Nadpis článku by měl obsahovat v nadpisu klíčové slovo „autodoprava“ může být i v jiném tvaru, jako například „autodopravě,“ apod.
  3. Nadpis článku by neměl být moc dlouhý
  4. Čím delší text článku, tím lépe, minimálně 200 znaků. Roboti vyhledávačů mají rádi dlouhé texty.
  5. Článek musí být originální, nikoli oněkud zkopírovaný tex, například z Wikipedie. Roboti vyhledávačů nemají rádi duplicitní texty a článek tak může ve finále uškodit, než vylepšit pozici.
  6. Článek by měl mít ideálně alespoň 2 odstavce. Nejlepší je však 6 odstavců.
  7. Článek by měl mít nadpisy. Nejlépe 6 nadpisů, i když jeden stačí. Tyto nadpisy by měli mít kód h2,h3,h4,h5,h6. Chronologicky za sebou, ze shora dolu, dle kódu webu.
  8. V článku můžou být 3 externí odkazy na klíčovém slově, nebo v každém odstavci interní odkaz.
  9. Každý odkaz by měl mít jinou url adresu. Špatně je mít všechny url stejné, na stejná klíčová slova.
  10. Samozřejmě nejlepším řešením je vložit co nejvíce článků za měsíc. Třeba přidat článek každých 15 minut, když to někdo zvládne a nejlépe z jiné IP. Jinak pro zvýšení  konkurence schopnosti postačí pro klíčové slovo článek 2x za měsíc.
  11. A nakonec u článku doplnit správně metakey a metadata.

 

Jak se přihlásit na web?

Viz odkaz: Přihlášení do administrace

 

Jak vytvořit tpětný odkaz:

cl01

 

Jak udělat nadpisy?

clanek

Odběr akcí, novinek


Webové stránky – Poslední email

zenaDěkujeme za webové stránky, které jste nám vytvořili a děkujeme za čas a trpělivost s námi. Jsme učitelé, takže o to více jste to měli, těžší, holt jsme pedanti. Ale nyní ve finále jsem nadšen a vše je přesně tak, jak jsme chtěli, i když v mnoho směrech jsme uposlechli vás, odborníky a je to tak lepší. Dík a snad už nebudeme otravovat, toto je snad poslední email.

Hezký den
Jarmila Konečná